Piki nie tylko na wieczór sylwestrowy!

Dekoracje sylwestrowe nie są zazwyczaj jakoś specjalnie wyszukane. Najczęściej są to balony, serpentyny i kolorowe czapeczki 🙂 Nie daj Boże konfetti, które trzeba sprzątać z każdego zakątka mieszkania.. W tym roku pomyślałam sobie, że całkiem fajnym pomysłem mogą być piki na wykałaczkach. Można je powtykać do kanapek, przekąsek, muffinek na stole! A pracy naprawdę nie jest dużo!

Co jest nam potrzebne?

  1. Przede wszystkim musicie stworzyć arkusz w Wordzie, w którym wkleicie znalezione w internecie wybrane obrazki. Najlepiej w tabeli, aby było równo. Ja znalazłam bardzo ciekawą stronkę, z której można bezpłatnie ściągać tego typu ilustracjie: link.
  2. Poza tym klej biurowy;
  3. Wykałaczki;
  4. Nożyczki.

1.jpg

Koszt: 0 zł, no wykałaczki kosztują 2 zł. Jeśli nie macie drukarki to dochodzi koszt wydruku w punkcie ksero.

Czas pracy: 30 min.

Jak widzicie każdy obrazek trzeba stworzyć w parze. Gotowe arkusze wydrukujcie i wytnijcie obrazki.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Następnie sklejamy parę ilustracji, a pomiędzy fragmenty wkładamy wykałaczkę i gotowe!!!

3.jpg

Proste jak drut!

Gotowe piki wkładamy do przekąsek.

Jeszcze nie mam gotowych potraw sylwestrowych, więc jabłka muszą wystarczyć 🙂 W późniejszym czasie obiecuję wymienić zdjęcia na te z Sylwestra, który zamierzamy spędzić z przyjaciółmi 🙂

Ale oprócz Sylwestra są inne okazje, również idealne na piki!! Na przykład wieczór panieński lub coraz modniejsze baby shower vel. bociankowe :D.

pikibaby shower

I na szybko zrobione zdjęcie z Sylwestra! 🙂

a.jpg

Jedna uwaga do wpisu “Piki nie tylko na wieczór sylwestrowy!

Dodaj komentarz