Kartki świąteczne!

Czy ktoś jeszcze wysyła kartki na Święta pocztą? Ja przyznam, że rzadko, ale w tym roku dostałam kilka, więc postanowiłam nie być dłużna! To chyba jednak nie jest przeżytek 🙂 Ale wyślę rodzinie swoje, ręcznie robione kartki. Takie od serca.Czasu do Świąt jest bardzo mało, więc poziom skomplikowania kartek też nie jest wysoki, kartki muszę zrobić jak najszybciej, aby zdążyły dojść na czas!

Co nam jest potrzebne?

  • Kolorowe kartki, najlepiej troszkę grubsze, niż zwykła kartka papieru;
  • Dobry klej do papieru;
  • Tasiemki;
  • Perełki, cekiny jeśli macie w domu (nie jest to konieczne, ale ładnie wygląda);
  • Nożyczki;
  • Linijka;
  • Cyrkiel;
  • Mała gąbeczka do zmywania;
  • Dziurkacz;
  • Kropelka lub klej na gorąco.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Koszt: Za ozdobny arkusz A4 zapłaciłam 1 zł; za klej do papieru 3 zł; a cekinki,perełki kupiłam kiedyś w pasmanterii po ok. 3 – 5 zł za opakowanie.

Trudność: Bardzo łatwe.

Czas wykonania: ok. 15 minut jedna kartka.

Do roboty!

Sposobów i wzorów na kartki jest tysiące. Poniżej przedstawię kilka pomysłów, które pomogły mi w szybki sposób wykonać kartkę.

1. Cyrkiel.

Za pomocą cyrkla narysowałam bombki, a potem je wycięłam – nic prostszego!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

2. Dziurkacz.

Dzięki dziurkaczowi w szybki i równy sposób wykroicie śnieg do naszych kartek!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

3. Mały zmywak.

Wycinamy kawałek gąbki i przyklejamy na naszą kartkę. Na nią zaś np. wyciętą choinkę, czy bombkę. Dzięki temu nasza kartka uzyska efekt trójwymiarowy.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

4. Nożyczki, tasiemki, cekiny.

Tłumaczyć chyba nie muszę, wycinamy wzory, a cekiny i wstążeczki po prostu przyklejamy w wybranym miejscu. Jeśli klej do papieru jest za słaby proponuję użycie kropelki lub kleju na gorąco.

A teraz łączymy wszystkie sposoby i mix gotowy!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Jeśli macie jakieś pytania piszcie śmiało!

Ja tym czasem lecę wysłać kartki z życzeniami!

Dodaj komentarz